........

Herregud..vaknade strax innan halv 12 då Johnny ringde å frågade om vi sov..insåg då vad klockan var och blev fundersam varför thilde inte vaknat, hon är ju min väckarklocka :P  Gick in å kollade och där låg lillgumman och sov så sött men hon vaknade när jag gick på toa. Snacka om sovmorgon :) Men det är nog förkylningen hennes som gör de. Kan inte minnas senast när jag sov så länge.. Ajja Johnny kom hem ifrån jobbet en stund senare. Jag hade ju bestämt träff med Ida och vi skulle göra birsta vid 1, men eftersom dagen började lite senare än planerat så fick man lägga på ett kål med att göra sig iordning:P Johnny var hemma med thilde och ida kom och hämtade mig. Jag hittade en jättesnygg väska, som fick följa med hem och även en hel del ifrån ikea me :) Hade ju några presentkort att utnyttja så det va jätte bra. Hittade jättesöta gardiner och förnsterlampa till Thildes rum, lite köksprylar och en ny matta till köket. Var in på ica maxi och köpte grejjer till tacos och blöjor + barnmat, sen var det äntligen dags att dra hemåt. Hua man är bra nöjd när man kommer hem efter en dag i affärer..
Klockan är nu halv 12 och jag är inte sova trött än, får sen när man somnar inatt då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0