.......

Här kommer en uppdatering om gårdagen.. Var ute och traskade runt eljusspåret (Mitt nya favorit traskar ställe) på förmiddagen, när jag kommit hem och gjort mig iordning så for vi alla + Johhnys kompis Göran på Ikea för att köpa möblerna till vardagsrummet. Efter lite skruvande och grejjande vart det så här:







Idag vart et en prommis igen :P Efter det så vart det en sväng på stan med mamma, moster, syster och hennes kille William, mycket trevligt :D Var in och hälsade på pappa på ny öppnade Oscar Jacobsson, det hade blivit superfint där :D sen var vi och fikade på waynes och det blev en massa spring i butiker. Jag fick en supersnygg peak tröja av mamma och pappa i tidig fördelsedags present.. så tack tack :) sen vart det två bodysar och mössor till Thilde, en jeans tunika och ett par leggins ifrån cubus och slutligen två mössor och en halsduk ifrån hm.
Mycket nöjd med dagen, fast fötterna är ganska ömma ;P






Fia låg så gulligt med tassarna så jag var tvungen att ta ett kort :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hejsan!

Så fint det blev hos er med lite nya möbler! jättefina bilder på både kisse katt och Thilde gumman.

Blev lite bestört när jag gick in på jennifer P blogg. Inte speciellt trevlig läsning. ÄCKLIGT! fy så helt utan stil. Stackars tjej.

Tur att det är valfritt vad man läser.



mamma K

2009-09-13 @ 08:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0