Trodde att jag tappat bort nycklarna....

Som sagt så mötte jag upp Frida och Sanna igår på stan efter att de slutat. Det vart kaffe och en macka på coffe house och en massa surr, lillspöket var så snäll hela tiden :D Efter fikat så var vi och hälsade på pappa på fd. vision som nu är uppdelat i olika självstående butiker några har redan öppnat men där pappa ska vara öppnar de på fredag så byggarbetet var i full gång :) När vi hade kommit hem jag och Thilde till porten så hittade jag inte mina nycklar, tror ni att jag var lite less då :S efter typ en kvarts grävande i skötväskan med en gallskrikande trött och hungrig gumma hittade jag de äntligen gömd i en blöja :) puh.. Det var bara till att byta blöja och mata Tillde sen så var hon en mycket nöjd bebis igen och somnade en stund.
Jag passade då på att gå å göra mat i lugn och ro, spagetti med köttfärsås blev det. Mycket uppskattat av karln sen när han kom hem :)

Idol premiär var det ju oxå...hahahaha vilka dårar många av dom, men det är ju iof. det som är kul att se när folk gör bort sig :D


Idag då så har jag efter att Thilde vaknade strax efter 9, Hunnit med att slänga in en tvätt, byta kattsand, sorterat bort urvuxna kläder i Thildes byrå, diskmaskinen går för fullt och tagit mig en dusch. Nu tänkte jag sätta mig med en kopp kaffe och en persika å läsa nya vi föräldrar som ramlade ner i brevlådan igår tills Thilde vaknar.

Skulle vilja komma ut en sväng oxå, tar nog lillan i babybjörnen ut på en prommis.

Ska lägga ut lite bilder ifrån gårdagen med men måste vänta tills Johnny kommer hem med den bärbara som har minneskortsläsare.


Thilde bara nån timme gammal, tiden går så fort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0