Torsdag

Igår var vi på babysången, Thilde gillar de och att titta på alla andra bäbisar :D Sen tog vi det bara lungt, jag tvättade och röjde undan lite här hemma. Skönt med en sån dag, för jag var trött i benen efter långprommisen dan innan.

Idag har vi varit upp och hälsat på mormor (min alltså), fikade kaffe och smörgås och pratade :D Tog fram varma åkpåsen idag oxå å den tyckte gumman var mysig, det har ju varit så kyligt och blåsigt nu. Efter det så var vi en sväng på citygross och handlade lite. Så nu har man fått den här dagen att gå med..ska ta å börja med maten snart, blir panerad rödspätta med potäter och remoladsås :) Men först så ska jag gå å busa lite med Thilde som ligger och pratar för fullt i babysittern. 

Nu har jag inte så mycket mer att tillägga.. bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0