Tisdag

Imorse var ju jag och Thilde på babysång här i bosvedjan, lillspöket verkade gilla de hon satt å skratta som bara den :) Men jag reagerade på vad äldre alla andra mammor var, det var bara en tjej som jag vet är jämngammal med mig..trodde ju att publiken skulle vara lite yngre med tanke på så många barn som har fötts i sommar, så att man har lite mer gemensamt att prata om, de jag pratatde med frågade ungefär vart jag bodde och hur gammal lilltjejen var sen tog det stop :S Ajja Thilde tyckte det var skoj iaf. och det var ju därför vi var där :D 

Iaf. när vi kom hem var det dags för mat å sen var det en mycket trött tjej som somnade helt utsalgen i min famn :) 

Ska alldeles strax ta och göra oss redo för en sväng på stan och möta upp moster Frida (Thildes) som slutar efter 3, Vi tar oss nog en promenad tror jag, väldigt nice väder juh :D Gud vad skönt det är att kliva upp i tid på morgonen dagarna känns så mycket längre då...

Blir kanske en till uppdate senare, nu ska jag ta och snöra på mig skorna och dra oss ner mot staden :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0