Söndag!

Igår så tog vi en prommis bort till en kollega på jobbet här i bosvedjan och gillade och grabbarna spelade fotboll.. en mycket trevlig kväll :D

Idag så vi bara tagit det lungt och myst på.. en rask promenad runt eljusspåret har jag tagit i alla fall tagit, mycket skönt. När jag kom hem så slängde jag in en tvätt i maskinen och startade med middagen som idag bestod av, helstekt fläskfile med ljummen potatissallad. Mycket gott vart de :) Nu sitter jag och lyssnar på Thilde som ligger i babysittern och pratar som en tok :P Sötproppen.. väntar även på att ensam mamma söker ska börja, sen blir det en film.



Thilde innan avfärd till grillningen :)


Johnny med Martin och Robin ifrån jobbet




En snygg bild på Rebecka från jobbet :P


Stoffe och kvällens värd


Martins söta vovve Molly fick följa med






Trött tjej tog sig en lur i babygymmet :)


Det som snart skulle bli min potatissallad


Såhär blev det..


Mumma :)

Kommentarer
Postat av: mamma till tea

Hallå ! Oj så roligt att du läser min blogg. Tack ska du ha. Mye roligt oxå att du lämnade efter ett liten spår i kommentarerna.. Men herregudars vilken söt liten flicka du har ./Tina

2009-09-07 @ 14:31:53
URL: http://tnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0