Projekt graviditetskilon

Nu ska dom bort, är så less på att gå omkring och känna sig som en "övergödd biffko" :P Visst försvann en hel del efter förlossningen men väldigt många har stannat kvar oxå :( Var så less härom kvällen att jag nästan bestämt mig för att gå med i extravagansa, bara så att man skulle se resultat snabbt..men efter överläggning med min sambo så fick han mig att landa och inse att 3000kr i månaden är mycket pengar för en mamma som får föräldrapenning och inte den lön hon är van. Och föresten så är det nog värt att ge det försök att prova själv, å ge man sig bara fanken på det så borde det inte vara omöjligt, eller?!
Så nu är det slut på skiten och börja äta nyttigt å promenera, och ge det ett tag och se vad som händer.

Målet är att komma i mina gamla kläder och det borde jag göra om sisådär 15kilo.. phuu (så man har ju en del att jobba på)och ta de därifrån sen. Men kilona är ju inte de viktigaste utan att man känner att man mår bra och är nöjd med hur man ser ut.
Å nu när jag har skrivit det här på bloggen så har man ju lite press på sig oxå :)

Hade ju varit kul att ha nån att gå långprommisar med på dagarna.. Nån frivillig?! :) Det gör ju det hela mycket lättare..

Här kommer en bild på boven i dramat, som satt mammsen i denna sits :P Men det var det värt 10ggr om. Hon är det bästa som hänt mig och ger livet en helt annan mening :)




Gumman på sin första kräftskiva :D

Kommentarer
Postat av: ylva

Hej! Tack tack :) Jag anmäler mig som frivilig till promenader, behöver också bli av med lite :P

2009-09-04 @ 11:01:52
URL: http://yvlaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0