Moppen som la av...

Efter att Thilde hade sovit klart och ätit så var syrran och jag fit for fight för birsta. Var in och hälsade på Johnny en sväng på jobbet och hälsade även på mina arbetskamarter sen vart att jag lämna tillbaka skorna, och tyvärr hittade jag inga nya :( men det får bli till veckan eller kanske på söndag...

Vi han även med en kaffe på Mc donalds och en påse äpplen mycket smarrigt :D Gillar kaffet starkt där väldigt gott för en överkommlig slant, hela 10kr pungade jag ut för kalaset, med lite rabatt ifrån Monica då :P Efter det så begav vi oss mot svartvik till päronen. När vi kom dit bjöds det på middag, rostbiff och potatisgratäng och en ljuvligt god sallad :D Efter maten så ville Frida åka ner på Ica Nivrena och hyra en film, så snäll som man var så hoppade jag upp på moppen och följde med. Ett beslut som jag inte så lång stund senare fick ångra :P när moppen inte startade när vi skulle hem..haha ståendes utanför Ica en fredagskväll, och naturligtvis var det moppeträff där utanför med en massa 15 åringar och gissa om de kollade konstigt på mig :P haha till råga på allt så hade varken jag eller Frida mobilerna med oss (hur stor är chansen liksom?!) så då fick man snällt efter en halvtimmes försök att starta moppen gå in och fråga kassörskan om man fick låna telefonen, som tur var fick jag det och pappa kom och hämtade oss. Moppen den fick stå kvar i kvissle den, om den står kvar imorrn återstår att se :P
Jaja väl hämma där så drack vi en kopp kaffe och pratade en stund sen kom Johnny och hämtade oss vid 22.30, och det tog inte lång stund efter att vi kom hem innan Thilde somnade :)

Dagen i bilder:


Syster


Systrarna Söderström, inte speciellt lika eller hur?!


Thilde myser i vagnen i väntan på bussen



Söt ungen min :D


Jag med med moppehjälmen:P haha


Frida och hennes kille William


Thilde myser med morfar :)


Go plupparna Kajsa och Rolle


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Vad kul att du har börjat blogga!

Försökte du återuppväcka tonårstiden genom att åka moppe en fredagkväll nere på byn;)

Den där prommisen kommer jag absolut höra av mig om, har du kvar samma nummer?



Kram/Lina

2009-09-05 @ 08:47:36
URL: http://linisnordin.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja man fick ju ta sig i kragen nu när jempis p ska flytta till gbg.

Haha jag man kan ju tro det :P Men vad trevligt, jepp jag har kvar samma nummer :)

2009-09-05 @ 11:13:58
URL: http://neffrus.blogg.se/
Postat av: Mormor kattis

Hejsan!

Kul att läsa Thildes och din blogg! kommer att titta vaje dag.

Puss och Kram/Mamma/mormor

2009-09-06 @ 13:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0