Fredag

Jaha, då var det fredag igen då.. Veckorna går så fort och dagarna bara flyter ihop när man är mammaledig.

Thilde sover och jag sitter och väntar på att syster yster ska komma hit, får se vad vi hittar på lär vel kanske bli en sväng till stan å ta en kaffe och lämna tillbaka skorna jag köpte :( väldigt snygga men insåg ganska snabbt när jag kom hem att jag kommer nog inte använda de speciellt ofta.. Det är nog smartare att köpa ett par mer användbara. Fast väldigt snygga är dom jue..hmm men med mina knasfötter så får man ju ont på en gång :(








Och en bild på mammas lillgumma :)

Kommentarer
Postat av: Elleonora

Men huuuga vilken söt liten tjej! :) Jadu tack, han har så charmiga ögon vår Edwin, kommer att tjusa många tjejer!



Och äntligen så har du skaffat blogg, spännande att få följa era dagar :)

Ha det så bra!!



Kram kram.

2009-09-04 @ 16:55:43
URL: http://elleonora.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0