Måndag...

Förkylningen håller i sig kvar som en blodigel :(
Sprutorna som Thilde fick på bvc var inge kul alls gumman tyckte att dom gjorde jätteont :( Hon var grinig resten av dan och kvällen, men sen vart det bra som tur e, ingen feber... Gruvar mig redan till nästa omgång om två månader, hua men det är ju jättebra att de får dom men det är inge roligt att se när dom sticker lillgumman och hon tycker att det gör jätteont, det skär som tusan i mammahjärtat :(

Vaknade vid halv 8 imorse av att Thilde var jätteledsen och det brukar hon inte vara alls på morgonen utan jag brukar vakna av att hon ligger och pratar med ett leende, så mycket riktigt var hon förkyld, men ingen feber hon har nog lite ont i halsen och snorig. Hoppas bara inte att hon blir sämre..

Nu ska jag snart gå iväg och träffa prästen nere i kyrkan här i bosvedjan för att gå igenom dopet, lillan får stanna hemma med pappa, som är ledig idag :)

Sen blir det ica maxi för att storhandla,det blir nog lungt efter det eftersom att jag känner mig fortfarande hängig.
Det blir iaf. idol och svenska hollywoodfruarna ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0