Johan Falk is the best...

Gårdagen började med att jag traskade två varv runt eljusspåret, höll även på att få en gren i huvudet av en hackspätt :P Mötte oxå en tant som frågade "vilka dom jävla idioterna var som slänger ölburkar överallt" Å det hade jag ju ingen aning om.. Senare på dagen for vi iväg ut på birsta en sväng och uträttade lite ärenden sen till bringades kvällen med ett glas vin och Johan falk både första och andra, dom var hur bra som helst! Wallander släng dig i väggen! Mys lördag :)

Idag har vi inte gjort många knop, blir till att se komisarien och havet med en kopp kaffe å sen ska jag krypa ner i sängen å läsa en tidning och lyssna på regnet som smattrar mot rutorna.

Imorrn så ska jag och Thilde umgås med Ida som är i sundsvall några dagar, ska bli nice :D

Hej hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0