Då var det måndag igen då!

Tycker att veckorna går så himla fort.. Men men igår så vart det oväntat ett besök på staden igen :P Passade på att lämna skivan till pappa med roy orbison som mamma såå gärna ville ha, Hoppas att den var bra nu då mammsen för jag vet ju att du läser :D köpte dock ingenting det var mest bara tidsfördriv men ett trevligt sådant visade de sig. Träffade syster och sanna, vi var och tog en kaffe på coffe house satt å surrade när plötsligt färjan håkan vandrade in genom dörren, lika yr och vimsig som på tv :P haha tog en sväng igenom butikerna och en massa fniss och skratt vart de, som alltid när vi träffas :) Måste bara säga att jag älskar dig Frida min kära syster :D
Efter ett besök på hemköp för inhandling av lite grönsaker och dipp bar det av mot bosis igen. Fick skjuts med pappsen, Tack för de :D På kvällen sen så såg vi på komisarien och havet och myste med en kopp kaffe och grönsker med dipp.

Idag tog vi sovmorgon till halv 10 jag och Johnny alltså, Thilde hon vaknade inte för ens kl.11. Snacka om sjusovare alltså min sötpropp som för övrigt blir tre månader idag :)
När vi käkat frukost så snörade jag på min gympadojorna och traskade två varv runt elljusspåret, mycket skönt.

Är ganska nöjd iaf. för på två veckor nu så har jag gått ner 3,5kg, -7cm runt låren, -2cm runt armarna dock så vill inte magen hänga med :( men det kommer väl de mä. Är peppad att fortsätta nu för jag har ju en bit kvar tills dit jag vill, men det är ju en bra början :)

Nu ska jag mata Thilde sen så ska vi åka och veckohandla.

Ha det bra, over and out!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag älskar dig med, gojeffe:)

2009-09-15 @ 16:02:03
URL: http://ffridisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0