Då har man börjat blogga då...

Jag har hela tiden har sagt att jag inte skulle, men nu föll man för grupptrycket :P
Men det kan ju vara kul nu när man fått en liten dotter att uppdatera vad som händer på dagarna :)

Mammas lilla sötskit :)

Hmmm hur gör man då detta?! Vad ska man skriva...

Idag har vi inte gjort mycket bara varit hemma och myst på och lekt, sen på kvällen vid halv 6 kom jempis hit på en kaffe.

Nu är iaf. Thildes dop spikat den 17:e oktober, prackade även på jempis att posta alla inbjudningar på vägen hem :P Sen har jag bestämt mig för att ge mig på att göra doptårtorna själv för ca 35 pers :S men det blir ju betydligt billigare och mer personligt att göra de själv än att beställa, men det känns som en rolig utmaning. Har suttit och kollat runt på nätet idag efter inspiration och har bestämt mig på ett ungefär hur de ska se ut. Får ju se hur slutresultatet blir men det ska nog gå bra :)


Någontig i den här stilen ska väl inte vara helt omöjligt att klara av :S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer klara det galant, så som du är van att baka och stå vid spisen.. haha. Puss sötfisen från mig.

2009-09-03 @ 00:31:35
URL: http://jempis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0