Brödbak

Uffa vilket ruskugt väder det är idag då :( Så jag tog och bakade supergoda smaskiga frallor, kommer sitta fint till frukosten imorrn :D Smakar ju faktiskt bäst när man gör de själv :) 

Har lagt ut en annons på blocket nu där jag säjer mitt gamla soffbord och tv bänk...
http://www.blocket.se/vasternorrland/RAMVIK_soffbord_och_LACK_tv_bank_23633798.htm?ca=4&w=1


Ikväll så blir det lasagne till middag, nu vet jag nån som kommer att bli glad när han kommer hem :P
Är så mysigt nu på kvällarna när det blir mörkt och lite kyligt så att man kan ta på sig mys koftan tända en massa härligt doftande ljus och goa ner sig i soffan med en varm kopp the eller kaffe :) 

Nu har lill spöket precis vaknat och vill ha mat...

Hej då!!!!!



Innan baket...


Resultatet :)


Thilde gillar att sitta i soffan å titta på tv :)




Fia smygtittar på Thilde i soffan :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0