Regn och rusk

Nu var det ett tag sen igen, men det har inte hänt så mycket kul att skriva om eftersom att vi varit så förkyla.
Men nu mår vi bättre :)
I fredags så var vi iväg på birsta en sväng med biggan, köpte lite servetter och ljus till dopet och även lite derkorationer till tårtorna..Och en räkmacka å kaffe på charm.
Igår så var vi iväg och handlade lite sen så bakade jag två olika kakor, snickerskakor och dajm kakor. Efter det lagade jag middag, fläskfile med klyftpotatis..mumma :) På kvällen så såg vi robert gustavssons det ä kanon, mycket sjukt roliga klipp :) 

Dagen idag har varit lugn i ruskvädret men nu ska vi iväg till johnnys kompisar på en fika, sen ikväll så blir det 24 andra säsongen :)  





När jag gick in i sovrummet förut så hittade jag Fia mysandes i Thildes säg på kudden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0