Usch och fy..

För regn och rusk.
Och inte nig med de så var babysången inställd, det var mörk och igenbommat nere i kyrkan när vi kom. Det var jag och en tjej till som stod och vänta en stund innan vi gav upp, så det var bara att traska hemåt igen. Konstigt att man inte fått nån info om det. men men
Johnny är ju ledig idag så jag tog och gick upp till gymmet en timme, Mycket skönt. Å imorrn ska jag dit med Lisa.
Nu sitter man i soffan och är frysen, regnet bara slår mot fönstren å träden svajar. Så det blir nog till att vara inne resten av dagen. Blir nog ett bad och en tidning :) Burrr
Thilde fick sin sista dos av penicillinet igår oxå, å det är mycket bättre på kinderna. Håller på att försvinna :D Å det är vi mycket glada över.
Katten har blivit knäpp igen går omkring och gnyr och gnider sig mot Johnny och alla karlar som kommer hit :P Hon får ju P-piller men de verkar ju inte funka speciellt bra.. Så vi måste nog ta å sterilisera henne.. Det är ju både jobbigt för henne och även för oss, speciellt Johnny :P
Har blivit dåligt med kortknäppandet nu så jag bjuder på en gammal :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0