:)

Natten gick jättebra, lillgumman sover så bra på nätterna inga problem :D Ibland undrar man om vi fått ett underbarn :D Men man ska ju inte ropa hej förrns man är över ån kanske blir annat när hon blir lite äldre... Fast vi njuter av hur vi hur de nu iaf :D
Dagen har vi spenderat i birsta med bästa syster å moster Frida, Thilde lyser upp när hon är hos henne :D
Vi ha kollat runt lite tagit en fika å sen så köpte jag två rosa plast backat med hjul som Thildes leksaker ska vara i :D Å super smarrigt juligt luktande värmeljus på IKEA.
Thilde å jag ver helt slut när vi kom hem å gumman kunde knappt hålla ögonen öppna å somnade vid 8 som en stock.
Nu är det bara borrning i betongväggen kvar så vi får upp tavelhyllorna å sen så vill jag få upp två vita hyllor till som alla gossedjur å silversaker ska upp på.
Väggarna innan..
Inte de bästa bilderna men man ser ju skillnad iaf. :D
Mysproppar :)
På språng :D
Med moster på ikea :D
Majskrok är gott
Haha dreggla det kan jag :P
Tvn är intressant :D
Nu är det god natt :D
För imorrn blir det julpyntning och upphängning av gardinerna som hänger nystrykna å väntar..

Kommentarer
Postat av: Maria

Jättefint!

2009-11-27 @ 12:56:13
Postat av: frida

fint det blev:)

2009-12-01 @ 19:02:41
URL: http://ffridisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0