En jättetrevlig kväll..

Ja det var det på julafton igår, vi for till mamma och pappa på hemmanet till 3 för kalle anka och glöggmys :)
Sen blev det supergott julbord, Thilde var dock lite grinig igår och pga av att hennes förmiddags lur som brukar vara i 2 timmar blev knappt 1 för att de höll på att borra i väggarna här å trodde aldrig att de skulle sluta.. Så då testade jag att lägga henne en stind vid 5, men det vart inte en lång sovstund där heller, men det blir ju så när man inte är hemma. Sen vart det klapp öppning och mycket fina paket vart de :)
Thilde fick:
* Ett nytt Skötbord
* Mycket nya kläder och strumpor av oss i storlek 74 + Leksaker
* En mycket fin slant som går in på sparkontot
* Jätte söta skyltar en som ska på dörren och den andra ovanför sängen
* Änglavingar
* En sked (Samlar)
* Söt body
* Gosedjur
Tack säger Thilde :D
Jag fick:
* Kläder
* Presentkort på birsta city
* 4 presentkort på Ikea
* Leilas a piece of cake
* Choklad fondue set
* Pengar
* Ögonskuggor
Vart tyvärr inte så mycket bilder som jag hade tänkt knäppa men några vart de iaf.
Moster och Thilde

Thilde med morfar

Jag och Johnny

Jag och Frida

Glöggmys till kalle

Morfar och kusin Anton

Bus med moster :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0