Då var man utan vagn :(

Jäkla skitvagn, idag när vi var på stan så lossnade ena hjulet och går ej att sätta på :( Så nu är man utan för jag vet inte hur länge. Har mailat till de jag köpte den av för att de hade stängt när vi kom hem. De lär väl skicka ett nytt men det är ju en massa röda helgdagar nu så de lär ju dröja ett tag :( Jag blir så less vilken skitkvalite känns ju inte så kul att fortsätta ha den vagnen ifall att ett annat hjul får för sig att lossna bara sådär:S  Efter många om och men idag så var pappa snäll och smet ifrån jobbet och skjutsade hem mig och en trött thilde.
Funderar starkt på att köpa en ny, men vagnar är ju inte det billigaste... Får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0